Mød kommunens borgerrådgiver på bibliotekerne
Har du brug for hjælp til at forstå et brev fra kommunen? Kniber det med at komme i dialog med en af kommunens sagsbehandlere? Er du utilfreds med en afgørelse og ønsker at klage? Eller har du brug for hjælp til at finde den rette medarbejder hos kommunen at snakke med?
Så er hjælpen nær, når Tønder Kommunes borgerrådgiver fremover vil være at træffe på kommunens fire biblioteker om mandagen.
- Jeg synes, at det skal være så nemt som muligt at komme i kontakt med kommunens borgerrådgiver. Derfor håber jeg, at jeg ved at komme rundt i kommunen kan imødekomme borgere, der måske ikke lige kommer forbi rådhuset i Tønder, og som sætter pris på at mødes ansigt til ansigt frem for at snakke med mig i telefonen, siger borgerrådgiver Mette Garder Jensen.
Borgerrådgiveren er uvildig og er ansat af Kommunalbestyrelsen. Formålet er at hjælpe borgere og erhvervsdrivende i deres kontakt med kommunen.
Borgerrådgiveren vil være til stede på bibliotekerne på følgende tidspunkter:
1. mandag i måneden: Tønder Bibliotek
2. mandag i måneden: Toftlund Bibliotek
3. mandag i måneden: Løgumkloster Bibliotek
4. mandag i måneden: Skærbæk Bibliotek
Borgerrådgiveren vil være tilstede mellem klokken 13 og 17.
Mette Garder Jensen håber, at borgerne vil gøre brug af denne mulighed for at træffe borgerrådgiveren. Borgerrådgiveren kan naturligvis også fortsat kontaktes på tlf. 51 43 85 55.